zaterdag 6 maart 2010

spontaniteit ftw

Zo'n 5-6 jaar terug zijn mijn ouders op visite gegaan bij familie.
Op de terugweg belde ze mij om me te vragen of ik even een mandje uit de kelder wilde halen omdat ze twee katjes mee hadden genomen.
Zo'n 3-4 jaar terug zijn mijn ouders bloemen gaan halen.
Op de terugweg belde ze mij om me te vragen of ik even naar de garage wilde komen omdat ze een nieuwe auto hadden gekocht.
Gister, op mijn 18e verjaardag, zijn mijn ouders boodschappen gaan doen.
op de terugweg belde ze mij dat ze, omdat ze toch al in het gemeentehuis waren, na 23 jaar samen te zijn, zijn getrouwd.

Ik applaudisseer voor de spontaniteit van mijn ouders en feliciteer ze in hun huwelijk.
Ik hoop alleen dat de stijgende lijn in hun spontaniteit niet gaat lijden tot een weeshuis of zo...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten