zaterdag 2 januari 2010

gelukkig 2010(!/?)

mijn liefde voor jou laat mij stomme dingen doen.
nou ja...
liefde laat mij stomme dingen doen!
door liefde maak ik fouten.
veel fouten.
en vaak ook de zelfde.
ik kreeg jou bericht en heb in 10 minuten mijn spullen gepakt en ben op de trein gesprongen,
niet stilstaand bij de consequenties.
maak ik nou de zelfde fout bij jou als ik al eerder heb gemaakt?
maak ik nou de zelfde fout als bij haar?
maak ik wel een fout?
dat zijn de vragen die door mijn hoofd spoken.
en fouten heb ik zeker gemaakt
en ooit zal ik inzien welke...
mijn vrienden vergeven mij mijn stommiteiten.
wat een raar gevoel eigenlijk...
mensen die je fouten accepteren...
ikzelf kan het niet.
wel bij hen, niet bij mij...
zij vergeven het, ik niet.
en jij?

ik voel me schuldig, gebruikt, mishandeld, geliefd, verliefd en eenzaam...
gelukkig 2010(!/?)

1 opmerking:

  1. Jou vrienden accepteren je fouten en vergeven je die omdat we allemaal weten wat een goede kerel je bent. We vinden jou het waard om voor te vechten. Vergeet dat niet.

    "You have my sword"

    BeantwoordenVerwijderen