maandag 7 december 2009

goeie dag

vandaag was voor mij een goeie dag...
net op tijd opgestaan, maar niet echt moe (voor de eerste keer in een lange tijd)
naar school gefietst en net op tijd aangekomen (nu dus ook van m'n straf af)
op school niet veel bijzonders gedaan, maar zij sprak weer normaal met me, alsof ze het aanvoelde...
na school even een hele kleine omweg gemaakt om zo bij een leuk meisje uit te komen.
lang gesprek van zo'n 1,5 uur en toen weer naar huis.
aan de deur eindelijk dat ene kusje waar ik al zo lang naar verlangde ontvangen van een meisje dat ik echt leuk vind.
eenmaal thuis, lekker gegeten en m'n moeder geholpen met wat klusjes.
toen ik net klaar was belde Ruben met het goeie nieuws, ik mag zijn playstation lenen zodat ik verder kan met de enige spellen serie waar ik ooit m'n verstand aan ben verloren!
overall een goeie dag dus^^
daan is weer blij^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten