donderdag 12 augustus 2010

installation nearing completion, please do not shut down your computer

men zegt dat je brein als een supercomputer is...
als dit waar is staat er bij mij nu op de monitor "installeren van "volwassenheid", schakel uw pc niet uit." en daar onder dan zo'n balkje die nu ongeveer op 65% zal staan.

tijdens het voor de eerste keer in zeker 3 jaar goed opruimen en poetsen van mijn kamer heb ik de laatste restanten van een van mijn exen uit mijn kamer verwijderd en de foto's (lekker cliché) verbrand (daarbij tevens mijn vinger)
dit is voor mij een GIGANTISCHE stap, want ik ben nooit iemand geweest die spullen weg kon gooien en zeker niet als er echt een herinnering aan zat...

misschien net zo belangrijk voor mij is dat ik de foto's van m'n eerste vriendin weer gevonden heb (het was een erg serieuze relatie voor twee 15 jarigen hoor!)
op een gegeven moment vond ik een bepaalde foto, die op weg naar Oostenrijk genomen is toen ik met haar en d'r vader op wintersport vakantie ben geweest, en bedacht me dat dat (in het geheel bekeken) misschien wel de gelukkigste relatie van m'n leven is, tot nu toe.

vroeger zou ik hier droevig van zijn geworden en me een paar uur hebben verstopt op mijn kamer terwijl ik naar de foto staarde en terug verlangde naar die tijd.
Maar deze keer was het anders...
het enige dat er door mijn hoofd ging was: ik hoop dat ik dat gevoel van geluk ooit weer zal bereiken...

vannacht hef ik mijn glas (cola) niet om mezelf rustig te houden, maar op mijn toekomst.
ik kan me moeilijk voorstellen dat het zwaarder wordt dan het begin van dit jaar, dus ik sta er met een glimlach op te wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten