maandag 5 juli 2010

blog

ik heb zin om iets te schrijven en het vervolgens op m'n blog te plaatsen!
wist ik nou maar wat...

hmm...

nja...

sinds m'n laatste blog:
ben ik gedumpt, met de zelfde reden waarmee ik enkele maanden eerder ben afgewezen...
heb ik een snor laten staan...
heb ik een baan gevonden...
ben ik afgewezen voor de opleiding die ik al 2 jaar terug heb gepland, met een reden waarin duo zichzelf tegenspreekt...
heb ik me maar aangemeld voor de opleiding pedagogiek, omdat de moeder van Jorrik me dit aanraadde...
ben ik bijna opgelicht voor €130,- (gelukkig was Ruben wat oplettender dan ik)...
en heb ik me zo erg verveeld dat ik oude hobby's ben gaan oppakken...

maar al met al, ben ik best gelukkig :)

ik verheug me op de vakantie(s?) =D

1 opmerking:

  1. ingeschreven voor een opleiding pedagogiek? Een goed idee achteraf gezien?



    Daarbij nog iets... een snor?



    lijkt me vreemd...
    nu ja, denk ik

    BeantwoordenVerwijderen